SUNTEM ORICAND LA DISPOZITIA TA, PENTRU A TE AJUTA CU ORICE INFORMATII

Extensiile din par 100% natural, Buenobia, detin certificat de calitate care atesta acest lucru.

Nu vom accepta returnarea sau schimbul produselor care au fost purtate sau deteriorate in orice mod. De asemenea, daca au fost folosite produse de styling (spray de par, vopsea, decolorant, etc) sau daca extensiile au fost coafate termic, acestea nu vor beneficia de schimb sau returnarea contravalorii.

Setul de extensii achizitionat trebuie sa ramana in starea lui originala. Avem diferite modalitati de a determina daca extensiile au fost purtate si, daca este cazul, ele vor fi restituite catre client exact cum au fost primite.

Verificati setul de extensii la primire si asigurati-va ca acesta corespunde nuantei parului dvs. In cazul in care nuanta nu corespunde, il puteti schimba pentru a obtine nuanta potrivita. Vom incerca sa va ajutam in alegerea culorii potrivite pentru a evita returul.

Daca decideti sa returnati unul sau mai multe produse, este obligatoriu să ne contactați în decurs de 14 zile lucrătoare de la primirea coletului, prin e-mail la adresa office@buenobia.ro si sa anuntati intentia de a returna produsul, impreuna cu Formularul de Retur completat cu motivul pentru care returnati produsul.

Acest e-mail va servi drept dovada ca ne-ati contactat in intervalul de timp solicitat. In momentul in care vom primi cererea dvs., un reprezentant al companiei va confirma daca sunteti eligibil pentru returnare si va vom oferi toate detalile necesare, inclusiv link catre formularul nostru de retur, care trebuie completat in intregime.

Nu ne asumam responsabilitatea, in cazul in care prin diferite actiuni, veti deteriora extensiile achizitionate. Ca urmare acestea nu vor putea fi returnate, respectiv schimbate.

Nu ne asumam responsabilitatea pentru extensiile care au fost deteriorate cu vopsea de par sau sampon de colorare.

Va sfatuim sa nu vopsiti extensiile deoarece rezultatele sunt imprevizibile iar daca decideti sa faceti acest lucru, este OBLIGATORIU ca procesul sa fie facut intr-un salon, de o persoana specializata in domeniu, in nici un caz acasa .

Nu recomandam decolorarea extensiilor, nu ne asumam raspunderea pentru rezultat.

ATENTIE!! Produsele folosite (purtate, spalate, coafate) nu se schimba!

Pentru a observa culoarea si calitatea extensiilor este indeajuns sa le scoateti din plasticul transparent si sa le comparati cu parul dvs.

Nu ne asumam responsabilitatea pentru montarea extensiilor de tipul microring sau cheratina. Dupa ce extensiile au fost deja montate, returul nu se mai poate face, dat fiind faptul ca inelele extensiilor, respectiv cheratina, vor fi deteriorate.

Nu ne asumam raspunderea pentru montarea extensiilor de tip Tape In. Acestea trebuie montate la un salon specializat si tinut cont de cateva reguli foarte importante.

Extensiile personalizate nu se pot schimba sau returna. Este necesar sa fiti absolut siguri in legatura cu achizitia dvs. inainte de a comanda orice set de extensii personalizat.

Reprezentantii nostri va stau la dispozitie pentru a va ajuta cu orice fel de informatii, in vederea achizitionarii produsului dorit. In cazul in care se va produce o greseala din partea noastra, va rugam sa ne contactati telefonic in momentul primirii coletului, pentru a rezolva inconvenientul.

Daca ne contactati spre a returna un produs, noi il vom schimba in momentul in care acesta va ajunge la noi. La fel procedam si in cazul in care doriti contravaloarea produsului, dupa ce este verificat de sectorul de calitate, pentru a fi conform standardelor.

De asemenea, returul produselor se va face in ambalajul original, copie dupa certificatul de calitate si copie a facturii.

In maxim 14 zile lucratoare de la data returnarii, contravaloarea produselor va fi achitata cumparatorului prin Transfer Bancar, in contul furnizat. Atentie! Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client. Restituirea sumei se refera strict la valoarea produselor comandate, nu si la cheltuielile legate de transportul lor.

Pasii care trebuie urmati pentru returnarea unui produs:

- Completeaza formularul de retur pe care il gasesti aici;

- Ambaleaza produsul conform termenilor si conditiilor, mai sus mentionate;

- Trimite coletul Fara Ramburs, insotit de factura si formularul de retur la urmatoarea adresa : Tirgu Mures, jud Mures, strada Gheorghe Doja nr 177, tel: 0721.875.167.

Pentru expedierea coletelor puteti folosi orice serviciu de curierat rapid, nu vom primi retururi prin Posta.

Nu se vor accepta coletele cu ramburs.

Acest site foloseste cookies, continuarea confirma acceptul Dvs.