SUNTEM ORICAND LA DISPOZITIA TA, PENTRU A TE AJUTA CU ORICE INFORMATII

Informatii privind livrarea comenzilor

• Comenzile plasate de luni - vineri pana la ora 17.00, telefonic sau online pe www.buenobia.ro vor fi procesate in aceeasi zi. Comenzile plasate dupa ora 17.00 vor fi procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. (in functie de volumul comenzilor din ziua respectiva)

• Comenzile plasate in week-end sau de sarbatori legale telefonic sau online pe www.buenobia.ro sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare. Cu toate acestea, curierii nostri fac tot posibilul pentru a livra coletele in functie de programul dumneavoastra.

• In cazul in care doresti sa specifici anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, te rugam sa introduci in casuta de observatii aceste lucruri inainte de plasarea comenzii.

• Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc vei fi instiintata in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator. Produsul inlocuitor nu se va diferentia din punctul de vedere al caracteristicilor principale de produsul comandat. In cazul in care nu doresti sa pastrezi produsul inlocuitor, ai la dispozitie 14 zile pentru a-l returna, urmand a-ti fi rambursata contravaloarea produsului in termen de max. 14 zile. Contravaloarea taxei de transport va fi suportata de catre client.

• Pe teritoriul tarii comenzile vor fi livrate prin intermediul URGENT CARGUS.

• Termenul de livrare este rapid si nu depaseste 1-2 zile lucratoare de la momentul confirmarii . Mentionam ca acest termen este orientativ, el putand fi modificat din motive independente de vointa noastra.

De asemenea, acest termen ar putea suferi modificari in anumite perioade foarte aglomerate din an pentru firmele de curierat (de ex: Black Friday, Sarbatorile de Craciun sau de Paste etc).

Livrarea este de tipul door-to-door, la adresa mentionata in comanda.

• Plata transportului este de 20 lei, fara taxa suplimentara, oriunde in tara.

• Odata cu predarea comenzii catre URGENT CARGUS se va elibera un numar de AWB, cu ajutorul caruia poti obtine informatii in permanenta asupra situatiei si localizarii coletului tau.

• Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in timp util.

Informatii privind returnarea unui produs:

Un produs se poate returna in urmatoarele situatii:

1. Renuntarea la contractul la distanta in termen de 14 zile calendaristice;

1.1 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Produs in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri suplimentare. Singurele costuri care vor cadea in sarcina consumatorului / clientului sunt cheltuielile directe de returnare a produsului (cheltuielile de transport) . Restituirea sumei se refera strict la valoarea produselor comandate. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expira in termen de 14 zile din ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a produsului respectiv

1.2 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal , trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

• pentru Comenzile achitate cu Card/Op/ramburs/Transfer -> prin virament bancar in contul specificat de client, ulterior;

• Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate

2. Schimb de nuanta/ inlocuire produs;

• Fotografiile de pe site ul www.buenobia.ro sunt 100% reale, astfel incat tu sa iti poti alege usor si sigur nuanta potrivita, insa , in cazul in care nuanta aleasa nu se potriveste cu parul tau , te rugam sa ne returnezi produsul pentru a fi inlocuit. Taxele de transport vor fi suportate de catre Client.

• Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare , vei achita doar diferenta , respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz, costurile de transport vor fi suportate de catre Client/Cumparator.

• In cazul in care ti-ai achizitionat mai mult de un produs, se va trimite retur doar acel produs ( acele produse) pentru care se doreste schimbul.

3. Produs livrat gresit, neconform sau care prezinta deteriorari in momentul livrarii/ receptiei

Fiecare produs Buenobia este atent verificat de catre sectorul de calitate pentru a fi conform standardelor pentru ca tu sa fii pe deplin multumita ; totodata, ne asiguram ca fiecare comanda sa ajunga la tine in cele mai bune conditii. Insa, in cazul in care:

• primesti un alt produs decat cel comandat de tine , te rugam sa ne semnelezi cat de curand acest aspect,pentru a returna produsul si pentru a fi inlocuit cu cel corect; toate costurile de retur si transport al produsului corect, vor fi suportate de catre Buenobia;

• produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, poti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a sumei achitate (reprezentand contravaloarea produsului);

• pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, iti recomandam sa refuzi receptia lor si sa ne semnalezi telefonic acest aspect in cel mai scurt timp.

Depunem toate eforturile pentru ca schimbul tau sa se realizeze chiar in ziua in care primim coletul si inregistram returul, termenul maxim pentru realizarea schimbului fiind de 48 ore , in zilele lucratoare!

Inainte de a trimite coletul retur, te rugam sa te asiguri ca acesta respecta urmatoarele CONDITII:

1. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, copie dupa certificatul pe care l-ati primit si copie dupa factura! In cazul in care produsul returnat nu este in stare corespunzatoare, va fi refuzat din motive de igiena.

Atentie!!!

• SC BUENOBIA LUXURY EXTENSIONS SRL ofera garantie termen de 6 luni pentru extensiile din par natural comercializate pe site-ul www.buenobia.ro, cu conditia respectarii Regulilor de Intretinere mentionate pe certificatul de calitate regasit in colet.

• Produsele folosite (purtate, spalate, coafate) nu se schimba!!!

• Pentru a vedea culoarea si calitatea extensiilor este de ajuns sa scoateti extensiile din cutie si sa le comparati cu parul dvs.

• Daca indepartati setul de extensii de pe suportul de carton de care este atasat , pierdeti garantia!!

2. In cazul returului prin renuntarea la contract de catre Client, acesta are obligatia sa restituie si eventualele cadouri care l-au insotit;

3. Pentru expedierea coletelor puteti folosi orice serviciu de curierat rapid (URGENT CARGUS) Nu primim colete retur prin Posta!!

4. Nu acceptam colete returnate cu taxa ramburs, daca doriti returnarea sumei reprezentand contravaloarea produsului, trimiteti coletul cu valoare ramburs zero , iar banii vor fi virati in contul dvs bancar in termen de 14 zile calendaristice. Contul bancar unde va fi returnata contarvaloarea produsului, precum si numele titularului de cont vor fi mentionate pe spatele 

facturii fiscale care va insoti produsul returnat.

Exceptii:

• Daca totusi ati indepartat extensiile din ambalaj si daca echipa noastra constata, dupa o atenta evaluare , ca nu au fost folosite (spalate, vopsite, tunse, purtate etc), veti fi anuntat in maxim 72 de ore de la constatare, si veti avea posibilitatea schimbarii produsului cu un altul sau veti primi banii inapoi.

• In cazul in care extensiile au fost scoase din ambalajul original si sigiliul a fost rupt, dar nu au fost folosite (purtate, coafate, vopsite) si se doreste schimbul sau returnarea lor, se va percepe o taxa de 25% din valoarea produsului. Destinatia taxei este strict legata de readaptarea produsului – reambalare: ambalaj, timp de lucru.

Ce trebuie sa faci pentru a returna un produs Buenobia?

1. Ambaleaza produsele pe care doresti sa le returnezi in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, copie dupa certificatul pe care l-ati primit si copie dupa factura!

2. Trimite coletul prin curier, cu ramburs 0 catre SC BUENOBIA LUXURY EXTENSIONS SRL, pe adresa : str. Gheorghe Doja , nr 177, Targu Mures, jud.Mures, tel. 0725 273 558

NU ACCEPTAM COLETE TRIMISE PRIN POSTA!

Odata ajuns coletul la noi, veti fi contactat de catre colegii de pe departamentul ,,Retururi si Reclamatii” in vederea solutionarii solicitarii dvs.

Pentru informatii suplimentare, nu ezita sa ne contactezi:

Tel: 0725 273 558 | 0790 275 970;

e-mail: office@buenobia.ro

Acest site foloseste cookies, continuarea confirma acceptul Dvs.