Informatii privind livrarea comenzilor
• Comenzile plasate de luni - vineri pana la ora 14.00, telefonic sau online pe www.buenobia.ro vor fi procesate in aceeasi zi. Comenzile plasate dupa ora 17.00 vor fi procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. (in functie de volumul comenzilor din ziua respectiva)
• Comenzile plasate in week-end sau de sarbatori legale telefonic sau online pe www.amora.ro sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare. Cu toate acestea, curierii nostri fac tot posibilul pentru a livra coletele in functie de programul dumneavoastra.
• In cazul in care doresti sa specifici anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, te rugam sa introduci in casuta de observatii aceste lucruri inainte de plasarea comenzii.
• Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc vei fi instiintata in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator. Produsul inlocuitor nu se va diferentia din punctul de vedere al caracteristicilor principale de produsul comandat. In cazul in care nu doresti sa pastrezi produsul inlocuitor, ai la dispozitie 14 zile pentru a-l returna, urmand a-ti fi rambursata contravaloarea produsului in termen de max. 14 zile. Contravaloarea taxei de transport va fi suportata de catre client.
• Pe teritoriul tarii comenzile vor fi livrate prin intermediul GLS .
• Termenul de livrare este rapid si nu depaseste 1-2 zile lucratoare de la momentul confirmarii . Mentionam ca acest termen este orientativ, el putand fi modificat din motive independente de vointa noastra.
De asemenea, acest termen ar putea suferi modificari in anumite perioade foarte aglomerate din an pentru firmele de curierat (de ex: Black Friday, Sarbatorile de Craciun sau de Paste etc).
Livrarea este de tipul door-to-door, la adresa mentionata in comanda.
• Plata transportului este de 10 lei, fara taxa suplimentara, oriunde in tara.
• Odata cu predarea comenzii catre GLS , se va elibera un numar de AWB, cu ajutorul caruia poti obtine informatii in permanenta asupra situatiei si localizarii coletului tau.
• Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in timp util.
Pentru informatii suplimentare, nu ezita sa ne contactezi:
Tel: 0725 273 558 | 0790 275 970;
e-mail: suport@buenobia.ro